21 Oktober -18 Motiv från Mo Manning

 
Idag bjuder jag på ett kort i turkos blågrönt.
Mönstrade papper från Maja Design.
Craftpapper och ett utstansat litet hjärta i prickigt.
Hjärtat är utstansat med en die från Gummiapan.
 
 
Motivet är en digital stämpel från Mo Manning,
som jag beskurit så man inte ser hela motivet.
Hon sitter egentligen i en liten vagn, eller kärra.
Jag har använt en die i kanten för att få det att se ut som
om jag rivit ut det ur ett block.
Minns tyvärr inte märket på dies, köpte den för länge sen
och har inte kvar förpackningen.
Motivet är färglagt med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000, R20
Hår: E59-57-55-53-51
Kläder och keps: BG72-71, G000
Skugga: T1
 
 
I hörnet några blommor och utstansade blad.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Lika bra så här, perfekt! Underbara färger, det gör det suveränt passande med den die:en, som också är perfekt. Helheten blir alltid så bra!

Kraaaam

2018-10-21 @ 11:03:02
Postat av: Britt

Du gör så vackra kort, fint färglagda och dekorerade, dien som ser ut som "rivit ut ett block" kommer från
Die-namic, jag är lycklig ägare till en sådan!
Kram Britt

2018-10-23 @ 11:34:30
Postat av: Maria

Denna stämpeln är ju så himla fin och bra du kan beskära den, då blir den ju användbar på fler sätt =) Jättefint kort! Kram

2018-10-23 @ 21:51:23
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0