4 November -18 Elefanten med paket

När jag fyllde 50,
fick jag den här söta stämpeln
av min vän Birgitta.
Visst är den söt!
 
 
Jag gjorde ett kort med den, ett bra-att-ha-kort.
Mönsterpapper från Maja Design
och ett fint silvrigt nät som jag fick av en scrapvän på
träffen i Iggesund förra helgen.
Texten har suttit nertill på ett av Majapapperna.
 
 
Motivet är en clearstamp från Wild Rose Studio.
Jag har färglagt den med copic.
Elefant: W4-3-2
 RV10-00-000
Skugga: W0
Gräs: BG93-90
Blommor & fjärilar: RV63-000
Kuvert: C1-0
Paket: C2-1-0, RV63-10-000
 
 
Blommor och kanter av motiv och mönsterpapper
har jag duttat på med Metallic Gliding Polish.
Detta har jag köpt hos Helihak.
Jag har satt fast blommorna och silvernätet med
limpistol från ICA Maxi.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken underbar stämpel! Älskar elefantstämplar =) Denna var ju ursöt =) kram

2018-11-06 @ 20:42:45
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie

Med tanke på att jag känner mig lika klumpig som en elefant ser ut att vara så hoppades jag att jag var lika söt som den elefanten, jaja jag är ju gråhårig får väl vara glada för det antar jag. Vi spelar ju inte ens i samma liga vad gäller sötheten eller hur snyggt vi har det runt oss. Han har det kusligt i sin miljö!

kraaaam

2018-11-09 @ 10:32:38
Postat av: Ann-Marie

Förresten, fick du mailet om Atypiska saker

2018-11-09 @ 10:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0