26 November -18 Rött ♥

 
Älskar de nya fina stämplarna från
hÄnglar&Wings
Idag har jag gett mig på att färglägga klänningen med rött.
Brukar vara grymt svårt att få det bra med rött, men den 
här gången tycker jag att jag lyckades skapligt bra.
 
 
Motivet är färglagt med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E44-43-51
Klänning & ♥: R59-39-46
Vita kläder: W2-1
Papperet runt ♥: W3-2-0
Skor: E44-43-41
Skugga: T2-3
 
Runt motivet har jag använt dies från CC Design,
som jag köpt hos
 
 
Cacaostämpeln har jag skrivit ut på datorn,
den är från Pysseldags. Jag skrev ut på kvistpapper
som funkar i min skrivare.
I hörnet lite blommor och några veteax, som är stansade med
dies från Cherry Lynn Design - även de köpta hos Engströms.
På blommorna och runt kortet har jag duttat med Metallic Gilding polish,
färgen Silver Dream.
Mönstrade papper från Maja design, julblocket från i år.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker klänningen är fantastisk vacker. Du har fått till den lite böljande också. Gillar pappren skarpt. Älskar prickar! Så fina, att jag troligen skulle "hålla på dem" och ha dom mera som klapp-papper...
//Carina W

2018-11-26 @ 08:42:09
Postat av: Maria

Det blev jättefint med rött och så fin stämpel! Väldigt fint och juligt kort. Kram

2018-11-26 @ 17:41:08
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0