1 November -18 Sittande sötis

Julkort med söt hÄnglar & Wings-stämpel.
 
 
Mönstrat papper från Maja Design.
Gasväv som jag köpt från Apoteket bakom motivet.
Jag har knölat till det lite så det inte blev så stelt.
Kakaservett som jag köpt för flera år sen.
 
 
Motivet är färglagt med copicpennor.
Dessa har jag använt:
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E33-30
Kläder: E42-41-40
W1
Skor:E44-43-42
Vantar: R59-27
Skugga runt: W2
 
 
Blommor och ett par kvistar i hörnet.
Jag har använt ett kladd runt motiv och mönsterpapper
plus på blommorna. Det heter Metallic Gliding Polish,
färgen heter Blossom.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Där sitter lilla Lisa och myser i väntan på julafton. Har hon varit snäll så tomtefar belönar det då...jo det klart, Flitiga Lisa...Söt som socker är hon också, fast du hjälpte henne har jag hört smånissarna viska

Jättefint kort, som om det skulle hänt att dina kort inte var fina!

Kramizar

2018-11-02 @ 17:15:07
Postat av: Maria

Väldigt fint kort och så fin stämpel =) kram

2018-11-06 @ 20:46:19
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0