14 Maj -18 Utan färglagda motiv i stugan

 
I helgen var vi till stugan i Jämtland.
Jag hade några beställningskort att göra, och de kan jag inte visa nu.....
men iallafall, när de var färdiga så fanns lusten att skapa nåt mer.
Utan färglagda motiv i stugan, började jag tänka annat.
I mitt Maja Designblock fanns små bilder som jag annars sällan använder,
men nu passade de perfekt när jag inte hade annat med mig.
 
 
Jag hade även turen att hitta en liten bit papper med en utskriven text på,
som jag skrivit ut för länge sen och som råkade ligga kvar i min förvaring.
Ett riktigt fynd när man varken har stämplar eller nästan nåt annat med sig.
 
Tack för titten idag!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Roligt att skapa på ett annat sätt än man är van vid. Jag har också fastnat för att använda färglagda stämpelmotiv, så behöver utmana mig med att använda något anat. Men det är svårt =) kram

2018-05-15 @ 14:11:12
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0