7 Mars -18 Nysläppt stämpel i Avesta

I helgen var jag på mässa och träff i Avesta.
Å vilken trevlig tillställning.....som vanligt ;)
Vi var ett gäng som sov över på hotell,
och det blev en lite lyxig helg med både hotellfrukost
och mat som serverades på träffen.
Lyxigt värre!!
Dessutom hann jag shoppa, prata och inspireras av andra,
scrappa lite och ......shoppa mera *fniss*.
 
 
Jag gjorde ett kort med den nya söta stämpeln som Carina Wikström designat.
Visst är den underbar!
Hjärtanen är utstansade med en die jag jag köpt hos Scrapdraken 
i Uppsala. Min vän Inga har kollat upp, och märket är 
Simon Says stamp, Hey Love S422.
 
 
 
Motivet är en gummistämpel från Vildastamps,
som numera säljs hos Engströms.
Det här motivet släpptes på mässan i Avesta nu i helgen.
Jag har stämplat med Memento stämpeldyna på papperet Colour copy 200 g.
Jag har sen färglagt med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E35-33-31-30
Tröja & mössa: RV10-00.000
Byxor & kanin: E43-42-41
Vitt: W2-1
Skugga: E31-30
 
Runt motivet har jag använt en die från Aliexpress.
 
 
Puss är en trätext som är gjord av
Du hittar dem på Facebook eller på Instagram också.
På Instagram heter hon ronningenlaserochdesign.
Det finns massor av fina svenska ord och små figurer.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tuija

Jättesöt stämpel och som vanligt väldigt fint färglagt.
Gillar dina trätexter.
Låter som du haft en fin helg med massor av skoj.
Kram Tuija

2018-03-08 @ 18:00:24
Postat av: Maria

Helt underbart söt stämpel! Och så fint färglagd. Hjärtana var med himla söta som detalj på kortet. kram

2018-03-15 @ 13:25:35
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Nu var det ett tag sedan jag kikade in till dig;) Oj! vad många härliga och läckra kort du gjort så vi börjar väl med det här:)
Så roligt att du varit på scrapträff och gjort ett så fantastiskt fint kort med en underbar stämpel:)Färgläggningen är som vanligt så snyggt gjort:)
Vackra papper, dies och dekorationer, me like:))
Du är fantastiskt duktig Åsa:))

Må så gott!
Kramizar Marie

2018-03-18 @ 15:25:37
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0