2 Mars -18 Nya utmaningar

Idag arbetade jag min sista dag på
förskolan där jag varit i 12 1/2 år.
Nu väntar nya utmaningar på en "nygammal" förskola. 
Jag jobbade där innan jag började på det här jobbet,
så jag känner många kollegor sen förut.
De har precis bytt lokaler tillfälligt, för förskolan ska rivas
och sen byggas upp från grunden igen.
Det ska bli spännande att få vara med om att starta upp
en förskola från grunden tillsammans med kollegor man trivs med
och har känt länge.
 
 
Jag gjorde ett kort till kollegorna jag ska lämna,
 jag har trivts väldigt bra med dem allihop.
Jag kommer sakna dem massor!
Jag tror på att man behöver flytta på sig ibland,
få nya utmaningar och upplevelser i livet.
Sånt lär man sig av, och växer som människa,
så jag hoppas den här resan bli bra.
 
 
Jag har använt Maja designs mönsterpapper till kortet,
och Mo Mannings söta digistämpel.
Jag har färglagt motivet med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E44-43-42-51
Tröja: C2-1-0
Hjärtat: RV10-000
Skugga runt: RV000
 
Bakom motivet sitter ett nät
(ett sånt man knyter ryamattor på)
Den vågiga kanten har jag stansat ut med
dies från CC Design,
finns att köpa hos Engströms.
 
I helgen är det mässa och träff i Avesta,
Engströms håller i det hela.
Det ska bli jättekul och spännande att se vilka
nyheter de tagit hem inom scrappet.
Säkert kommer det med nåt i en påse hem därifrån ;)
 
Trevlig helg!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Inga

Lycka till med nya jobbet!Kram
Skrev en lång kommentar förut en då ville den inte att jag skulle tycka att jag inte är nån robot, så det får vi se nu

2018-03-03 @ 08:58:53
URL: http://gittanspysselsida.blogspot.com
Postat av: Yvonn%25E9

Lycka till på nygamla jobbet

2018-03-03 @ 11:30:12
Postat av: Cath.

Så fint kort! Varmt lycka till på nya jobbet! Kram!

2018-03-04 @ 16:58:59
URL: http://cathspyssligaliv.blogspot.se/
Postat av: Maria

Åh, denna stämpeln är ju helt underbar! Passar till så många olika tillfällen med och så fint färglagd av dig =) Kram

2018-03-04 @ 20:18:51
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0