18 Mars -18 Turkos med massa färg

På träffen/mässan i Avesta hittade jag en söt stämpel
från CC Design. Engströms har massor
av det märket, så det är svårt att välja.
 
 
Visst är hon härlig med sitt fina leende.
Man ser riktigt hur hon myser!
Tog mönsterpapper från ett block jag sällan använder.
Svårt att kombinera dem så papperna inte tar över motivet, tycker jag.
Fick sätta dit lite pynt runt för att tona ner alla prickarna.
 
 
Motivet är en gummistämpel 
som jag färglagt med copicpennor.
Stämplade henne på Colour copy 200 g papper,
med stämpeldynan Memento.
 
Dessa copic har jag använt:
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E44-43-42-51
Kläder: BG02-01-000
W3-2-1
Skugga: BG000-0000
 
Runt kanterna och i motivet har jag använt en glittrig
gelpenna från Hannas Pysselstuga.
Den heter Gelly roll, clear star.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Superläckert kort med läckra papper och en ursöt liten tjej som verkligen ser ut att mysa:))Dekorationerna runt om blev så snyggt och swirlen gillade jag:)
Kika gärna in till mig om du har lust;)

Må så gott och ha en fin vecka. Hoppas du trivs på ditt nya jobb:)

Kramizar Marie

2018-03-18 @ 15:54:17
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Helt underbar stämpel, man kan riktigt se hur hon myser som du skriver. Så söt! Fint med mycket prickar tycker jag =) kram

2018-03-22 @ 21:22:08
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Ville bara kika in till dig och önska dig en Glad Påsk:) Hoppas ni får en lugn och skön helg:)

Må så gott!
Kramizar Marie

2018-03-29 @ 12:30:27
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0