11 Mars -18 Ny Vildastämpel

 
I Avesta släpptes nya stämplar från Vildastamps,
och nu är det Engströms
 
som säljer dessa fina stämplar.
Jag har gjort ett kort med Maja Designs fina papper
och en av de nysläppta stämplarna.
Stjärnorna är stansade med die från Gummiapan.
Jag satte dit vissa av stjärnorna igen efter att jag chalkat dem.
 
 
Motivet är färglagt med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000, R20
Hår: E44-42-51
Kläder och ballong: RV10-00-000
C2-1-0
Skor: C5-3-2-1
Skugga: T2-1-0
 
Grattistexten är från JaneDesign.
Man hittar sidan på Facebook.
I hörnen har jag använt en konkav punch från EK Sucess.
 
 
Lite blommor tillsammans med en rosett av organzaband.
Bakom blommorna utstansade blad, använde en die från 
Creative Expression.
Lilla molnet är utstansat med en die från Memory Box.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, jag såg att de(E) sålde/säljer Vilda, jag var in där i hopp om att få färgernas namn på akvarellfärger/gouchfärger. Det fick jag inte tyvärr. Jag var inte riktigt nöjd med dom men som tur var så betalade jag mindre, då jag köpte dom begagnade.

2018-03-11 @ 23:37:04
Postat av: Anonym

Jag glömde dels säga att det är A-M här och dels glömde jag berömma ditt kort. Du är ett säkert kort när det gäller att göra egna kort. Inget undantag här. Jag köpte Vildas stämplar för länge sen, när de hade ett vintagekit med moraklocka, gamla kängor m m

2018-03-11 @ 23:40:25
Postat av: Maria

Underbart kort och så fint med stjärnorna och att du satt tillbaka en del av dem så de blev fyllda. Läcker detalj =) kram

2018-03-15 @ 13:22:24
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Ett riktigt vackert kort med en sååå söt liten tjej:)Du färglägger såååå snyggt, förstår inte hur det kan bli så snyggt;)Superfina papper och dies. Den diesen kopplade stjärnor från Gummiapan har jag också, den är ju så fin:)Det lilla molnet ovanför den vackra blomdekorationen blev pricken över iett:)

Må så gott!
kramizar Marie

2018-03-18 @ 15:38:27
URL: http://mariespysselsida.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0