31 Juli -18 Mickans födelsedag

Idag är det Mickans födelsedag, hon fyller 24 år
och vi ska fira henne såklart.
 
 
Födelsedagskort till Mickan.
Mönsterpapper från Maja Designs block "Summer Crush".
Texten är utskriven på datorn med en font som heter
Lovely day,
 jag har hämtat hem den gratis från Dafont.com
 
 
Motivet är en digital stämpel från Saturated Canary.
Jag färgla den för länge sen, och har tyvärr inte skrivit
upp vilka copicennor jag använt.
Vet att klänningen är färglagd med R20-21-22
Runt motivet har jag använt en die från CC Design.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken fin stämpel och så fint kort din dotter fick =) kram

2018-08-05 @ 18:54:27
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0