30 Juli -18 Turkost med gitarr

Turkost kort med söt stämpel från Bildmålarna.
 
 
De mönstrade papperna fick jag av mamma,
vi var i stugan och hon hade lite olika mönsterpapper 
som jag "snodde" av. Vet inte märke eller så tyvärr.
De små fjärilarna har jag stansat ut med en punch från Martha Stewart.
Grattis är stansat med en die från Roxstamps.
 
 
Motivet har jag färglagt för ett år sen eller så,
och tyvärr inte skrivit upp vilka copicpennor jag använde.
Motivet är en gummistämpel från Bildmålarna.
Jag har använt dies från Spellbinders för att skära
ut motivet och den scalloped kanten bakom.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sara s

Fint kort, du lyckas ju alltid få till korten så bra!
Fint mönsterpapper, trodde först du gjort det själv.
Tack för påhälsningen och dom vänliga orden i min blogg....

2018-07-30 @ 21:01:59
URL: http://enuffes.blogg.se
Postat av: Maria

Söt stämpel du använt och så härligt med turkosa färger =) kram

2018-08-05 @ 18:55:47
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0