29 Juli -18 Bröllopskort till Jämtlänningar

 
 
 
Bröllopskort till ett par som gifte sig i Rödöns kyrka nära Östersund i somras.
Jag hade turen att få se kyrkan IRL när vi var till Rödön och plockade
jordgubbar. En mysig liten kyrka som ligger vid Störsjöns vatten.
Jag har skrivit ut texterna på datorn.
Fonten har jag hämtat hem gratis från Dafont.com
Den heter Distant Stroke.
 
 
Motivet är färglagt med copicpennor.
Dessa har jag använt:
Klänning: C1
Hår: E43-42-51
Kostym: C7-5-3
Skugga T1
 
Runt motivet har jag använt en die från CC Design
för att skära ut den fina kanten.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Stämpeln är helt underbar! Den verkligen lyser kärlek om den! Kram

2018-08-05 @ 18:56:32
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0