1 Januari -18 Nytt år, nya möjligheter.

Idag är det första dagen på 2018
undra vad det här året för med sig.
 
 
Grattiskort till en tjej som fyller år i januari.
Jag kommer sätta dit namnet sen på vänstersidan.
 
 
Motivet är en gammal Magnolia som jag lyckades få tag i
på en köp och säljsida på Facebook.
Jag har använt dies från Aliexpress för att stansa ut
motiv och fotomatta.
Jag har färglagt motivet med copicpennor.
Jag gillar sketch bäst, skönast att hålla i
plus att de innehåller mer färg än ciao.
Dessutom är det ett plus att numret står på korken,
så det är lätt att se vilken penna man vill ha.
Hud: E11-21-00-111, R20
Kläder: RV95-93-91
Strumpor: W2-1-0
Skugga: T2-1-0
 
 
Hipp hipp hurra har jag skrivit ut på datorn.
Satte fast den med limpistolen för att få lite 3Deffekt.
Mönsterpapper från Maja Design
och en utstansad vågig kant med stygn,
die från Magnolia.
Halvpärlor i guld lite här och där.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

God fortsättning! Vilken söt stämpel det var, kul att du fick tag i den =) kram

2018-01-01 @ 17:59:07
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0