28 Februari -18 Påskkort med fin trätext.

Påskkort fast det inte är dags än.
Måste bara få visa vilket sött träord med glad påsk
som Rönningen laser & design gjort.
 
 
Mönstrade papper från My Minds Eye.
Köpte en storpack med dessa papper på Avestamässan i höstas.
 
 
 
Motivet jag använt är en gummistämpel från Magnolia.
Jag har färglagt henne med copicopennor.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E37-35-33-31-30
Pippi: YR23, Y23-21
Tröja: YR07-04-02
Byxor: E43-42-41
Skor: E44-43-42
Gräs: YG95-93-91
Skugga: T2-1
 
Jag har klippt ut motivet för hand, 
och sen har jag satt fast det med 3D-kuddar
på det utstansade bruna papperet.
Jag har använt en die från Aliexpress för att få den fina uddiga kanten.
 
 
 
Glad påsk är alltså en trätext som är gjord av
Du hittar dem på Facebook eller på Instagram också.
På Instagram heter hon ronningenlaserochdesign.
Det finns massor av fina svenska ord och små figurer.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det gäller att vara ute i god tid med sina påskbestyr bestyr
hi hi.
Jättefint kort, och så söta trädetaljer, blir lite
speciella.
Har kommit över några Magnolia stämplar billigt ska bli så roligt att ta itu med dom.
Kram Tuija

2018-02-28 @ 19:49:01
Postat av: Maria

Vilket fint påskkort! Söt stämpel med fågeln i handen. Och läckert med många mönsterpapper. Kram

2018-03-04 @ 20:20:38
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0