19 Februari -18 Kramkort med trädetalj

 
Kramkort till en vän.
Papper från Maja Design.
Kram är en liten trädetalj som kommer från
Rönningen Laser & Design
Du hittar dem på Facebook eller på Instagram just nu
när de ordnar upp sin websida.
På Instagram heter hon ronningenlaserochdesign.
Det finns massor av fina svenska ord och små figurer.
 
 
 
Motivet är en gummistämpel från Magnolia,
som jag färglagt med copicpennor.
Dessa har jag använt:
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E44-42-51
Tröja: W1-0
Rosett & skor: RV95-93-91
Byxor: E74-71-70
Skugga: T2-1
 
Runt motivet har jag använt en die med kryss,
den kommer från Aliexpress.
Kakservetten bakom har jag köpt på nån mässa
för flera år sedan.
De fina gammelrosa rosorna är köpta hos
 
 
 

Kommentarer
Postat av: snojbi

Åhhhh sååå fint

2018-02-19 @ 18:21:35
URL: http://snojbi.blogspot.se
Postat av: Tuija Eklund

Jättesött kort som alltid.
Verkar finnas väldigt många av dom och du är så duktig på att göra det där lilla extra med dom.
Måste börja samla på mig några och börja träna lite..
Ha en fortsatt fin kväll.
Kram Tuija

2018-02-19 @ 19:26:40
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Jättesött kort du gjort igen:)Du har färglagt tösen så fint och använt så vackra papper:) Vackra blomdekorationer och kram detaljen gillade jag också:)

Må så gott!
Kramizar Marie

2018-02-20 @ 13:39:45
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Vem behöver inte en kram ibland? Uppskattat helt klart. Kram!

2018-02-25 @ 16:16:19
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0