16 Februari -18 Förlovningskort

Grattis till förlovningen
Gabriella och Mikael!
 
 
En fågel viskade att våra grannar i stugan gått och förlovat sig,
och självklart ville vi fira dem med ett kort.
Jag skrev ut texterna på datorn och klippte dem som vimplar.
I kanten har jag använt en hjärtdie för att få det fina vita sirliga snirklet.
Lite blommor och ett fint papper från Maja Design.
Kopplade hjärtan i brunt överst är gjorda med en die jag
köpte hos Scrapdraken i lördags när vi svände förbi där.
Vet inget märke, men de sa att den var från ett företag i Frankrike.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Sååååå! vackert förlovningskort:))Blomarrangemanget med vimplarna tokgillade jag, så fint:))Vackra papper och dies. De kopplade hjärtanen var jättefina:)Mottagarna blev garanterade jätteglada!
Du är sååå duktig Åsa:)
Idag har mina föräldrar varit gifta i 61år! Inte dåligt det heller:) Ska åka till dem sen och gratulera dem:) Här har vi ett riktigt busväder idag med kraftigt snöfall.

Ha nu en fin helg:)
Kramizar Marie

2018-02-16 @ 11:22:23
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Kul att uppmärksamma en förlovning, väldigt fint med hjärtsnirklet =) kram

2018-02-25 @ 16:18:25
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0