2 December -18 Annicas födelsedagskort

Igår kunde jag äntligen lämna över 
Annicas grattiskort.
Hon fyllde i oktober, men ville vänta
med uppvakningen.
 
 
Annica gillar klara färger och inte så skitiga kanter,
så det blev ett kort utan chalk den här gången.
Texten är utskriven på datorn.
Mönstrat papper från Maja Design
och stämpelmotiv från CC Design.
Lilla hjärtat har jag stansat ut i prickigt papper
med en liten die från Gummiapan.
 
 
Motivet är färglagt med copic,
och utskuret med dies 
från Wish.
Dessa pennor har jag använt:
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E35-33-31
Kläder: BG72-71-G000
W3-2-1
 
 
Lite silvrigt glitter under blommorna.
För att få krullarna på blomsterstjälkarna, 
så snurrar jag dem runt skaftet av en virknål.
Runt alla kanter har jag använt glitterpennan
Gelly roll, clear star #700
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Jag gillar det, turkos är ju så fint och fina detaljer, jag tror ju förstås att hon blev väldigt glad, men så klart undrar jag ju HUR glad hon blev?

Kraaaam

2018-12-02 @ 15:03:45
Postat av: Maria

Vilken fin stämpel! Och det kan vara fint utan chalk med ju ;) hihi Men man har lätt att fastna i att göra korten på ett visst sätt ibland, jag med! Kram

2018-12-02 @ 18:18:31
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0