7 April -18 Rosmarie fyller 50

Igår fyllde Rosmarie 50 år,
och det firades idag.
 
 
Rosmarie fick ett gratulationskort av mig.
Mönsterpapper från Maja Design.
Kortstomme av kvistpapper.
Grattis är utstansat med die från Roxstamps.
Den finns både som stor och liten grattisdie.
 
 
 
Motivet är en digital stämpel från Mo manning.
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000, E04, R21
Hår: E47-44-42-51
Tröja: B95-93-91
Byxor: W5-3-2
Kaffekopp: W5-3-2-1
Skugga runt: T2-1
 
Motivet är stansat med die från CC Design.
Jag har köpt den hos Engströms.
 
 
Åldern med siffror och lite blommor tillsammans
med ett utstansat prickigt  ♥ (die fr Gummiapan)
och lite gulglittrigt nätband.
I kanten har jag använt en die från Magnolia
för att få till den vita fina spetskanten.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Härlig stämpel som passar bra på ett 50-årskort. De har många fina på MoManning =) kram

2018-04-07 @ 20:07:41
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Så fint kort du gjort:)En så läcker stämpel som du färglagt så fint:)Vackert papper, dies och dekorationer. Jag kan tänka mig hur glad hon blev för det fina kortet:)
Om du vill se och höra en rolig grej så kika gärna in till min blogg;)

Ha en fin dag:)
Kramizar Marie

2018-04-12 @ 11:33:56
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0