9 September -17 Bröllopskort

I sommar har jag fått många beställningar på bröllopskort.
Roligt att folk gillar de kort jag skapar :)
Nu kan jag visa ett par till av dem.
 
 
Här hade beställaren önskat grönt och träfärgat.
Texten är utskriven på datorn, och även det digitala motivet
från Tiddly Ink.
Lilla hjärtat är utstansat med en liten die från Gummiapan.
 
 
Motivet är färglagt med copicpennor.
Bruden skulle vara ljus i håret och brudgummen mörkare.
Det är kul att kunna göra korten personliga.
 
 
 
Det här kortet skulle det vara blad på,
och jag hade tur som hittade ett mönstrat papper med swirlar 
som såg ut som snikliga bladrankor.....plus att
jag satte dit en del blad i sidan vid blommorna.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: http://pysselsandra.blogspot.se

Hej Åsa vilket otroligt fin bröllopskort. Var ett tag sedan jag var in och kikade nu och jag har hittat massor med fin inspiration. Tack för allt fint du gör och delar med dig till oss andra. Ha en trevlig helg många kramar från Sandra Särnholm!

2017-09-09 @ 15:44:11
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Såååå fantastiskt vackert bröllopskort:))Förstår att du får många beställningar:))

Må så gott
Kramizar Marie

2017-09-10 @ 18:53:11
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Ann-Marie

Stilrent och enkelt passar så bra till bröllopskort då brudparet är i fokus. Vilken fin stämpel!

Du gör då inte mej besviken, troligen annan heller!

2017-09-10 @ 21:36:07
Postat av: Maria

Underbart fint kort, älskar den stämpeln! Och det blir så fint med ramen runt med namnen i =) kram

2017-09-14 @ 07:35:30
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0