28 Oktober -17 Julkort med Bingoutmaning

På Hudikträffen fick vi en Bingo med jultema.
Jag gjorde ett kort med en söt liten nisse 
från Skapa men P.NilssonDesign, en digital stämpel.
 
 
Mönstrade papper från Maja Design.
Merry Christmas-tagen har jag stämplat 
med en stämpel jag hittade i en av loppislådorna på träffen.
Även de två pinsen kommer därifrån.
Min rad på Bingon:
Stickles/ Fjäril/ Pins/snöre
 
 
Lilla nissen är färglagd med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000
Hår: E44-43-42
Mössa & tröja: W5-3-2-1
Skor: W7-5-3
Byxor: R59-46
Skugga: T2-1-0
 
Runt motivet har jag stämplat med
småstämplar jag hade hemma,
och ramen har jag gjort med hjälp av en die
jag köpt på Aliexpress.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Men har du bytt till copic-pennor? Vad är anledningen? Inte för att det påverkar slutresultatet som sådant. Jättesöt tomte och fint du löst bingoraden på.

Tipp tapp...

2017-10-29 @ 15:35:22
Postat av: Maria

Så fint julkort, och denna stämpeln var ju supersöt! Kram

2017-10-29 @ 18:22:50
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Sååå fint julkort med en underbart söt liten nisse:))Som vanligt har du färglagt så fint. Fina papper, dies och dekorationer:))

Må så gott
Kramizar Marie

2017-11-02 @ 11:24:06
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0