23 Oktober -17 Hudikscrap firade 10 år i helgen

I helgen var jag till Hudiksvall på 10-årsjubileum
för Hudik scrap.
En väldigt trevlig helg med massor av skratt, utmaningar
och god mat - plus väldigt trevliga deltagare som jag fick
umgås med hela helgen.
Tur jag har som har en sån rolig hobby
med så många trevliga människor!
 
 
Jag gjorde ett julkort med stjärnor.
Den bruna scalloped kanten är stansad
med die från CC Design.
Även den bruna scalloped kanten bakom tomten
är stansad med die från samma märke.
 
 
Tomten är en digital stämpel från
Måla med P.NillsonDesig på Facebook.
Jag har färglagt honom med copic.
Hud: E13-11-21-00-000
Skägg: C0-1
Skor: W7-5
Mössa & kläder: W5-3-2
Rött: R59
Skugga: T2-1
 
 
Lilla god jul-stämpeln är min egendesignade.
Jag har ett par ark kvar av detta ark, 
som jag kallar slipsarket.
Du kan se vilka ark jag har kvar av,
om du klickar HÄR
De ark som är slut, står det slutsålt ovanför.
Man beställer via mail: [email protected]
eller via PM på Facebook.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Söt tomte och jag älskar stjärnorna =) kram

2017-10-23 @ 20:27:07
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie

Tur han har skägget för munnen och nästan för näsan ”inbyggt” munskydd och mindre risk att drabbas av snuva så här höstrusket.
Härligt med trevliga stunder i glada vänners lag som är Lika(van)sinnade...hihi

Prosit

2017-10-25 @ 22:33:52
Postat av: Ulla

Hej !
Så gullig tomte och fint kort !
Kram Ulla

2017-10-27 @ 22:20:52
URL: http://ullasscrapprum.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0