19 Oktober -17 Maria fyller år

Min vän och kollega Maria fyller år idag,
och jag tänker visa hennes kort.
Grattis Maria!
 
 
Turkos färg idag, för Maria gillar INTE rosa som jag gör ;) fniss
Papper från ett litet 6"block jag hade med mig till träffen i Avesta.
Minns inte namnet på det nu.
 
 
Digital stämpel från Måla med P.NilssonDesig på Facebook.
Jag har färglagt med copicpennor:
Hud: E11-21-00-000
Hår: E44-43-42-51
Klänning: BG02-01-000
Strumpor: W3-2
Skor: W44-43
Skugga: T3-2-1
 
Min lilla grattisstämpel i hörnet.
Du ser mina stämpelark HÄR
Det finns fortfarande kvar av några ark.
 
 
Närbild på hörnet med min blomma gjord av foamiran, snurrblomma
och en rosett tillsammans med andra blommor.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Underbart fint kort med en massa härliga dekorationer, me like:)Läckra papper, gillade det med luftballonger på lite extra:)Din egengjorda foamiran blomma blev supervacker:)) Du är så duktig.
Den söta lilla tjejen har du som vanligt färglagt så fint också:))

Må så gott och ha en underbar helg:)
Kramizar Marie

2017-10-20 @ 12:49:49
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Titti

Jättefint kort i turkost.
Med mycket detaljer på .
Kram och ha det så gott från Titti

2017-10-21 @ 10:05:01
URL: http://snowflake64.se
Postat av: Maria

Denna stämpeln är så fint, gillar verkligen hur de har ritat håret =) Turkost är fint, fler Marior som gillar det;) hihi kram

2017-10-23 @ 20:29:05
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0