8 November- 17 Fortsätter visa julkort

Jag fortsätter visa julkort.
Som du ser har jag snöat in på den 
söta digitala tomten från P.NilssonDesign.
 
 
Bakom tomten har jag lånat en die av en scrapvän
och stansat en fin stor kakservett som nästan ser ut som en snöflinga.
 
I hörnen har jag stansat med en konkav EK Sucess punch.
Den finns hos Engströms att köpa.
Är den slut kan hon ta hem fler om man hör av sig.
 
 
 
Närbild på tomten.
Har tyvärr förlorat lappen med alla pennor
jag använt.
Gissar på C till kläder och R59-46 till rött.
 
God Jul är en stämpel av min egen design.
Jag har inte så många ark kvar av mina stämplar,
eftersom stämpelfabriken la ner,
men några ark finns kvar av vissa.
Du hittar bilder och info om mina ark
om du klickar HÄR
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Förstår att du gillar den tomten, enkel i designen men ändå väldigt fin =) Och så färglägger du ju den så fint =) Väldigt fint med skuggningen, och prickarna på vänstersidan. Kram

2017-11-10 @ 18:18:41
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Camilla

Jättefint julkort i mysiga färger:)
Kram och ha en trevlig helg!

2017-11-10 @ 19:13:01
URL: http://kortmillas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0