28 November -17 Långländare

 
 
 
Julkort med murriga bruna mönsterpapper
och en fin julhälsningstämpel som jag glömt märket på.
Snöflingorna är stansade med Martha Stewart punch.
 
 
Motivet är en hÄnglar & stÄnglar-stämpel
som kallas Långländare.
De släpptes i väldigt begränsad upplaga 
hösten -05 ocvh våren -06
 
Jag har färglagt dem med copic.
E11-21-00-000
E47-44-43-42-41
R59-46
W3-2-1
 
Runt motivet har jag lagt lite "snö"
jag använde Aleenes Glitter snow.
 
 
Blomsterhörn med utstansade blad,
snurrblomma och egengjord foamiranblomma.
Bakom har jag satt ett nätigt band i guld och ett par
pärlstrån.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Söt stämpel och så fint färglagd i de bruna tonerna. Snöstjärnorna är ju också väldigt fina =) kram

2017-12-04 @ 20:00:25
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0