26 November -17 Tomteverkstad i Bollnäs

Igår var det Tomteverkstad i Bolllnäs, som vanligt 
en väldigt trevligt ordnad scrapträff.
Jag gjorde några av deras fina utmaningar,
men även ett par kort som inte hörde dit.
Bl.a det här kortet, som jag bara MÅSTE göra
pga att jag i torsdags fick hem den söta Magnolian
med plåsterlapp i pannan.
 
 
Mönstrade papper från Maja Design.
Utstansat runt motivet med die från Aliexpress,
även de små tagsen är stansade med die därifrån.
Runt kanterna har jag använt min glitterpenna
Sakura Gelly roll clear star.
 
 
Plåsterlappstjejen är alltså en gummistämpel från Magnolia.
Färgläggning med copicpennor sketch:
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E57-55-53-51
Tröja: C1-0
Byxor: E71-70-41
Strumpor: B93-91
Skugga: T2-1
 
 
Blommorna har jag satt fast med limpistol.
Jag älskar den, sakerna man sätter fast sitter där även om ett år.
Bakom blommorna har jag petat in en bit guldigt nätband.
Vid sidan en rosett som jag gjort av organzaband.
Köpte båda banden när vi var till en inredningsaffär i Bollnäs
efter att vi ätit vår lunch på en restaurang i närheten av träffen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Men vad gör jag där?!!! Av de klumpigaste av de klumpiga, jo då jag lyckas med det mesta, i all fall om man ser att göra sej illa som att lyckas! Den stämpeln måste jag ju låna när vi träffas! hihi

Kram

2017-11-27 @ 13:19:31
Postat av: Maria

Så underbart sött med hjärtat på plåsterlappen och kul att pyssla när man fått in något nytt i pysselverkstan =) kram

2017-11-27 @ 19:33:22
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0