21 November -17 Rudolf med röda mulen....

 
Julkort med mönsterpapper från Maja Design.
Söt ren från P.NilssonDesign.
Kanske är det Rudolf med röda mulen ;)
God Jul är stansat med en die från Gummiapan.
Runt motivet har jag använt dies från CC Design,
inköpta hos Engströms.
 
 
Färgläggning med copicpennor.
E79-74-71-70
E41-40
R59-46-27
 
 
Några blommor och en rosett av organzaband
i hörnet. Blomman i beige har jag gjort själv av foamiran
och pistiller.
Nätet bakom motivet har jag stansat ut med en die
som jag lånade av en scrapvän.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Snyggt med nätet och kul stämpel som var lite annorlunda =) kram

2017-11-22 @ 20:00:26
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie

Rudolf, vad härligt att se dej, är du i form? Dags att börja annars, lite hull? Det springer du bort med tomten på julafton! Vi ses då!

Kram

2017-11-27 @ 13:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0