12 November -17 Söt snögubbe

 
Julkort i rosa och grått med söt stämpel
med söt snögubbe.
Den scalloped ramen runt mönsterpapperet
är från CC Design.
 
 
Motivet är en digital stämpel från CC Design.
De har även gummi/clearstamps.
Jag har färglagt den med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E44-43-42
Kläder & skor: C7-5-3
RV95-93-91-10
Snögubbe: C7-5-1, YR02
Skugga: C2-1
 
Runt motivet har jag använt dies från CC Design
som jag köpt hos Engströms i Avesta.
 
Den lilla runda julpoststämpeln är min egen design.
Jag har några få ark kvar av mina stämplar.
Du hittar info om dem
 
 
Lilla glittriga snöflingan har jag stansat ut
ur en etikett från Ikeas julsortiment,
med hjälp av en gammal die från Magnolia.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Så söt stämpel och så härliga färger med grått och rosa =) Ett riktigt favoritkort =) kram

2017-11-20 @ 19:04:22
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0