11 November -17 Utmaning i copicbloggen

 
I Copicbloggen har de just nu en utmaning
att göra ett julkort.
Jag hänger på!
Du hittar utmaningen
HÄR
 
 
Jag gjorde ett kort med digistämpel från P.NilssonDesign.
Tycker den här tomten är sååå läcker.
Mönstrat papper från My Minds Eye.
Den mörkbruna scalloped kanten är stansad med die från
Aliexpress. Därifrån kommer även dien jag använt till tagsen.
God Jul är stansat med en die från Gummiapan, 
som har många fina dies.
Snöflingan har jag inget märke på,
den har jag lånat av mamma.
 
 
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E11-21-00
Skägg: T3-2-1
Kläder: E74-71-70
♥ R59
Skor: E79-74
 
Glitter i motivet av pennan
Sakura gelly roll clear star #700
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, den tomten var ju läcker! Kul med lite olika motiv =) kram

2017-11-20 @ 19:05:02
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0