30 Maj -17 Dopkort med Vildas söta bebis

En fd arbetskollega till mig har beställt
det här kortet till Vilgot, 
som döptes den 28 maj.
Nu kan jag visa det för er som vill se ;)
 
 
Jag tycker om att göra korten personliga
med datumet och namnet på barnet.
Jag har skrivit ut texten på datorn.
Mönsterpapper från Maja designs bebisserie.
Blommorna är fastsatta med limpistol,
tycker de fastnar bra med den och dessutom
går det tokfort och man slipper torktiden.
Runt kanterna en sträng glitterlim av Stickles Star Dust.
 
 
Lille killen är stämplad med en gummistämpel från Vildastamps.
Jag har färglagt honom med copic.
Hud: E11-21-00
Kläder: B95-93-91, T1
Skugga: C5-2
 
Runt motivet har jag använt en die från CC Design
som jag köpt hos Engströms.
 
 
Närbild på texterna.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeeeen så fint!

2017-05-30 @ 16:41:45
Postat av: Ann-Marie

Lillkillen, hoppas han fick trevligt sällskap på dopet, tämligen tyst var han också. Söta papper passar utmärkt till små söta gossar! Ihop med dekorationerna vart det ju väldigt lyckat, inte för att jag blir förvånad, det är ett Åsa-kort!

Kram

2017-05-31 @ 18:09:35
Postat av: Maria

Denna stämpeln är ju så söt och så passar den ju både till pojke och flicka =) Sött med vindsnurran på mössan. Kram

2017-05-31 @ 19:35:57
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Men så toksött dopkort, me like:)) Den lille killen är ju sååå söt med sin lilla vindsnurra på mössan.
Du har som vanligt färglagt så fint också:))De Maja papperna är ju så söta:)Tack för din rara kommentar inne hos mig:)

Må så gott
Kramizar Marie

2017-06-04 @ 18:21:16
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0