3 Maj -17 Eric har fyllt år

Igår fyllde Eric 22 år,
och då fick han ett kort i brevlådan av mig.
Jag hoppas verkligen att det kom fram rätt dag,
sånt vet man aldrig riktigt nu för tiden.
 
 
Grattiskort med söt kille från Dreamlandcraft,
du hittar de stämplarna bl.a hos Engströms.
Direktlänk här: Dreamlandcraft
 
 
Färgläggning med copic.
Hud: E11-21-00-000
Hår: E57-55-53-51
Byxor, hatt & skor: E47-44-43-42
Skjorta: C1-2
Blommor: R05-27-46
Skugga & mark: E41-42-43
 
 
Grattis är utstansat med en die från Roxstamps.
Här har jag använt mörkbrunt cardstock att stansa i, 
som matchar de papper jag använt.
Jag brukar "snåla" lite på papper, och stansar oftast
ut mina ord och detaljer ur det papper jag har under mönsterpapperet.
Även scalloped papperet bakom ordet, har jag stansat ut det carstock jag
har bakom. Där har jag använt en fin die från Aliexpress.
 
Mönsterpapperet här har jag fått i ett fint block som mamma köpte i London.
Tur man har en mamma som också scrappar, som kan handla
lite fint åt mig när hon åker.
♥ Tack mamma för att du tänker på mig ♥
 
 
När jag gjorde det här kortet var jag hemma hos mamma,
så jag fick några röda blommor som passade i färg.
Jag hade glömt mina röda blommor hemma.
Veteaxen är stansade med dies från Cherry Lynn design,
du hittar det märket hos Engströms.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Så söt stämpel och så fint färglagd =) Du har tur som har en mamma som har samma intresse, så kul att ha en hobby man kan dela, både med tankar och idéer och material ;) Kram

2017-05-03 @ 20:19:55
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Lisa-olsi

Jättefint och gulligt kort,
snyggt med rött och svart.
Önskar dig en fin helg // Lisa

2017-05-06 @ 05:07:39
URL: http://lisa-olsi.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0