2 maj -17 Magnolia med hög panna

 
Idag bjuder jag på ett kort i lila toner,
med en stämpel från Magnolia.
 
 
Jag vet att det är många som inte gillar Magnolias stämplar,
men jag har ju lite förkärlek för det märket eftersom det var
ett av de första som jag köpte när jag började scrappa.
Jag var på en mässa i Leksand 2005, där jag träffade
både Magnolia och hÄnglar & stÄnglar - och köpte stämplar från dem.
 
 
 
De har förändrats under årens lopp, och just den här har ju lite väl
hög panna kan jag tycka, men söt ändå.
Är glad att de fått ner storleken på ögonen,
de har varit på tok för stora ett tag.
Jag har färglagt motivet med copic.
Har tyvärr inte skrivit upp vilka jag använde här.
 
Runt motivet har jag använt en die med kryss-stygn.
 
Tack för besöket idag, välkommen åter!
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, de nyare med större ögon har inte alls varit lika fina. Ibland är förändring inte bra, när det gäller vissa detaljer ;) Men denna stämpeln är ju riktigt fin och fina mönsterpapper =) kram

2017-05-03 @ 20:21:37
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0