1 Maj -17 hÄngla i rosa

 
Fick ett fint block med mönstrade papper av mamma
när hon kom hem från London.
Här har jag använt ett av de papperna.
 
Motivet är en av Attityd-flickorna från
hÄnglar & stÄnglar
som jag färglagt med copic sketch.
Jag skriver pennorna i den ordning jag färglägger med dem,
för att det ska bli lätt att följa om man vill.
Därför kan pennor med högre siffra komma före en med lägre nr.
 
Hud: E11-21-00-000
R21(till kinder)
Hår: E37-35-33-31
Klänning: R85-83-81
Förklädesklänning: T1-0
Skugga & mark: E41-42-43
 
 
Närbild på blommor och veteax.
Veteaxet är stansat med en die från Cherry Lynn design,
som jag köpt hos Engströms.
Bakom motivet har jag använt en die från Spellbinders
för att få den fina mörkbruna snirkliga kanten.
Runt kanterna av kortet har jag använt en glitterpenna,
Sakura gelly roll, clear star
för att få glittereffekt - men som vanligt syns det
hemskt dåligt när man fotar.
 
 

Kommentarer
Postat av: bili

Så fint kort. Gillar mönsterpappren och det blev så fint med hänglan och dekorationerna till.Det bruna bryter av väldigt fint./bibbi

2017-05-01 @ 15:49:26
URL: http://kortfonstret.blogspot.se/
Postat av: Maria

Härligt med rosa färger, snygga papper =) kram

2017-05-03 @ 20:22:27
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0