5 Mars -17 Snön flyger i luften

 
Vintrigt kort med söt digi och små snöstjärnor
som jag stansat ut med en Martha Stewart-punch.
Passade bra med ett vintrigt kort när snön flyger i luften.
Vissa dagar tror man att det ska bli vår, takdropp och proppfullt med
sidensvansar i våra träd - andra dagar flyger snön i luften och det blir kallt igen.
Som det SKA vara på våren alltså ;)
 
 
 
Motivet är en digital stämpel som jag hittat hos
Måla med SkaparKällarn på Facebook.
Nilla har massor av fina stämplar!!
Färgläggning med copic sketch.
Hud: E11-21-00-000, R21
Kläder: W5-3-2-1
Halsduk, vantar & skor: RV95-93-91-10
Skugga: C3-2-0
 
Runt motivet har jag använt en stitched die
från Gummiapan.
 
 
 
Mönsterpapper från Maja Design.
Den vågiga kanten runt motivet har jag gjort med
en die från CC Design. Inköpt hos Engströms.
 
Gullhjärta är min egendesignade stämpel,
och bakom den sitter en scalloped cirkel
som jag stansat ut med en punch från EK Sucess.
Den är 1 1/4"
Runt mina stämplar passar 1" cirkel kanon.
 
 
Det finns några få ark kvar av Gullhjärta-arket.
Om du är intresserad, finns info om mina ark
om du klickar HÄR
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: JoY

Fin passande stämpel och än har nog inte vintern lämnat över till Våren
Kram

2017-03-05 @ 09:13:16
URL: http://joytillsammans.blogspot.se/
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Såååå gulligt kort med en jätte söt stämpel som du färglagt så fint:)) Dina egengjorda stämplar tokgillar ju jag:)) Vackra färger på papperna. Jag tokgillar ju även Majas papper;)
Här yr snön runt vårt hus. Jag vill inte ha nån mer snö nu! Men det är ju bara att försöka gilla läget.

Ha en fin vecka
Kramizar Marie

2017-03-05 @ 17:40:00
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Helt underbar stämpel, så go! Ja, vintern behåller sitt grepp om oss, men där finns ändå lite vårblommor som trotsar vintern ;) Ha en fin kväll! Kram

2017-03-06 @ 21:16:06
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0