26 Mars -17 Utmaning hos SkaparKällarn

Måla med SkaparKällarn hade en utmaning,
man skulle skapa vad man ville med en av hennes fina stämplar.
Jag hakade på och gjorde ett kort med den söta filuren.
 
 
Mönstrat papper från Maja Design.
 
 
Motivet är utskrivet på laserskrivare,
på Colour copypapper 200 g.
Jag har färglagt med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E50-51-42-44
Kläder: V95-93-91
♥ R59
C0-1
Skugga: T1-2
 
 
Bakom motivet har jag använt flera olika dies
för att skära ut olika cirklar i olika färger,
vissa med stygn, andra vanliga släta och längst bak
en scalloped med stygn - den sistnämnda är från CC Design.
Lilla scalloped snurrblomman har jag gjort själv,
använde en die för att få den fina kanten.
Dien heter Scalloped posie, och är av märket Memory Box.
 
 
 
I kanten en text från JaneDesign på Facebook.
Jag har använt lila och gammelrosa blommor,
för att matcha papperet, som går i båda färgerna.
Bakom blommorna en swirl som är stansad med
en die från Creative Expressions, den heter Beaded swirl flourish.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Sån söt stämpel och läckert att vimpeländarna och cirkeln sticker utanför kortets ramar och skapar ett lite annorlunda format =) kram

2017-03-27 @ 19:53:12
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Super, Super sött kort, me like:))Stämpeln är så söt och läckert färglagt:) Många läckra dies och blommor. Du är så duktig Åsa:)

Må så gott
Kramizar Marie

2017-03-30 @ 17:24:00
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0