20 Mars -17 Nalle med söta papper

 
Nallemotiv tillsammans med söta papper från
serien Sofiero av Maja Design.
Den uddiga kanten har jag stansat med en punch från TGR.
Runt nallen har jag använt dies med stygn.
 
 
Nallen är en digital stämpel från Teddy Bo.
Jag har beskurit motivet Teddy Bea som sitter på gungan.
Färgläggning med copic sketch.
Nalle: W1-2-3
Mössa: C1-2-3
Byxor: RV10-000
Tröja: C0-1-2, RV000
Skugga runt: T1
Glittereffekt i motivet med gelly rollpennan clear star, 
som jag köpt hos Hannas Pysselstuga.
Du hittar pennan HÄR
 
 
Snurrblommor och rosor. Stickles Star Dust runt kanterna.
 
 
Swirlarna är utstansade med die från Marianne Design.
Bandet och halvpärlorna har jag fått av min vän Birgitta.
Jag har klistrat fast allt med limpistolen från ICA Maxi.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Såååå sött!!!" Jag älskar dina söta nallemotiv:)
Kram och ha en fin vecka!

2017-03-20 @ 08:49:17
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie

Men awwwwwwwww, den MÅSTE jag ha. Såg att det gick att ha en månadsabonnemang, men har de bara tre stämplar eller finns det flera? Synd att ni inte kommer men jag förstår, skulle ni ha en träff i Gävle, eller? Inte samtidigt alltså, *ler* Jag kommer sakna er. Men som du säger finns det många mysiga och trevligt ordnat, kommer retas när vi sitter där *fniss*

2017-03-20 @ 18:11:57
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Wow!! såååå fint kort:)) Nallen ser nästan ut som om den vill hoppa ut;) Tokgillar de papperna:))Läckra dies och dekorationer också:)

Må så gott
Kramizar Marie

2017-03-20 @ 20:43:50
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Så sött kort, nallen är ju helt underbar! Blir ett helt annat motiv när man beskär så kommer detaljerna fram bättre när allt blir lite större =) Ha en fin vecka! Kram

2017-03-21 @ 21:11:24
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0