12 Mars -17 Summer crush

Välkommen hit idag!
Jag har tagit fram mina Majapapper, Summer Crush.
De passade perfekt till motivet jag färglagt.
 
 
Visst är papperna underbara!
Lite åt det aprikosa hållet och sååå söta blommor
på papperet bakom motivet.
Veteaxen är utstansade med en die från Cherry Lynn deisgn,
inköpt hos Engströms.
Hjärtat är stansat med en die från Gummiapan.
Snurrblomman kan du göra själv,
se min DEMO!
 
 
Motivet är ett av Mo mannings nyaste.
Jag har färglagt henne med copic.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E51-42-43
Klänning: R20-21-22
Skugga: C3-2-1
 
Runt motivet har jag använt en die från CC Design.
Den är köpt hos Engströms.
 
 
 
Ett par pyttesmå tags som jag köpte på Helins Bokhandel i Bollnäs
igår när vi var till Studiefrämjandet på Wasascrapträff.
En väldigt trevlig dag, de ordnar alltid såååå bra i Bollnäs.
Vi var sex stycken från Gävle som lyckades få platser,
så vi fyllde två bilar med scrapsaker och åkte dit tidigt på morgonen
och sen hem igen sent på kvällen.
Längtar redan tills nästa träff!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Superfint kort! Och så söt stämpel som du färglagt så fint, särskilt snyggt hår =) kram

2017-03-12 @ 13:39:04
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Wow!! vilket superfint kort, me like:))
Underbart söt stämpel som du färglagt superfint:))
Papperna är vackra också, jag tokgillar dem:))
Läckra dies och dekorationer:)

Må så gott
Kramizar Marie

2017-03-12 @ 13:42:38
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0