9 Juni -17 Spillpapperskort

 
Spillpapper har jag gott om, blir alltid bitar över när man skär av små kanter
av sina mönsterpapper för att de ska passa kortstommarna.
Nu blev det ett spillpapperskort.
Mönstrade papper från Maja design "Summer crush" och ett
prickigt som jag fick av mamma.
 
 
 
Stämpeln är en gummistämpel från Magnolia.
Hon är utstansad med en tag-die från Aliexpress.
Runt kanterna har jag stämplat med en poststämpel.
 
Jag har färglagt henne med copic sketch.
Dessa pennor har jag använt:
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E37-35-33-31-30
Byxor: W3-2-1
Blus: C1-0
Korg: E71-70
Stövlar & hårband: R22-21
Skugga: T3-2-1
 
 
 
 
Även i kanten av kortet har jag använt poststämpeln.
Några blommor som jag satt fast med limpistol.
Tycker ICA Maxis limpistol är såååå bra.
 
 
Blommor i hörnet också.
Man kan aldrig få för många blommor, eller hur ;)
Jag har penslat dem med Inka Gold "Platinum".
Bakom motivet en liten kakservett.
 
Tack för att du kikade in idag,
skriv gärna en kommentar innan du
springer vidare till nästa blogg.
Jag hoppas jag hann inspirera dig ♥
 
 
 
 
Det finns fortfarande några ark kvar av mina
egendesignade stämplar.
Det finns flera olika ark, det här är bara ett exempel.
Du hittar all info om mina stämplar
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hittade din blogg för en tid sedan och tittar sedan dess in ofta - gillar verkligen stilen på korten du gör!

Du har också fått mig att bli sugen på att testa Copic pennor - har du några råd till en nybörjare som aldrig provat? Hur många pennor bör man köpa till att börja med och vilka färger? De kostar ju en del så vill inte köpa massor innan jag vet om jag fastnar för det... Du kanske har skrivit om det tidigare, annars är det ett litet "önskeinlägg" :-)

2017-06-09 @ 08:32:33
Postat av: Ann-Marie

Åh den kollektionen av papper verkligen älskar jag! Köpte den en gång, glömde bort och köpte ett block till så mycket tycker jag om den, nu kunde jag ju göra en retur och valde ett annat Maja-block

Hela designen föll mej verkligen i smaken, det var en helhet som absolut gjorde sitt bästa för att glänsa tillsammans med den söta tjejen med korgen!

2017-06-09 @ 13:00:30
Postat av: sara%2520s

Fint kort, som vanligt. Smart sätt att använda spillbitar, blev ju superbra. Du får ju till det där med blommor så himla bra, det är så snyggt. Håller med dig om Ica maxi "pistolen".

2017-06-09 @ 18:23:58
URL: http://enuffes.blogg.se
Postat av: Maria

Härlig stämpel och fint kort. Skönt att få användning av lite spillpapper och läckert med vimpeltagsen i lika mönster =) Ha en skön helg! Kram

2017-06-10 @ 10:28:20
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0