12 Juni -17 Studenttjej

Kortbeställning på ett studentkort till Ebba.
Magnolias nya studenttjej fick pryda detta kort.
Hannas Pysselstuga har tagit hem Magnolias
nya fina stämplar, kika in där om du vill åt nån av de nyaste.
 
 
Mönsterpapper från Maja Design, tror jag helt snöat in på Majapapper
tycker de är såååå fina ♥
 
 
Motivet är färglagt med copicpennor.
Glömt skriva upp vilka jag använt, för det är ju ett tag sen jag
färgla detta motiv.
Runt kanten har jag använt olika dies.
 
 
Mina runda stämplar är det många som gillar,
och det finns några kvar av de flesta arken fortfarande.
Hör av dig om du är intresserad av att köpa nåt ark.
Brukar gå att posta två ark på ett frimärke.
Varje ark kostar 100 kr pp.
Du hittar all info om mina egendesignade stämplar
om du klickar HÄR
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Ebba kan skatta sej lycklig som få ett så snyggt kort! Grattis till henne på studententen!

Jag tänkte fortsätta dricka (alltså bara vatten, te, buljong och laktabon) och pyssla lite, vi ses!

2017-06-12 @ 13:13:42
Postat av: Maria

Så söt stämpel och så somrigt och fint kort =) Superhärligt! Kram

2017-06-12 @ 18:50:29
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Fint kort i ljuvliga färger! :)

2017-06-15 @ 09:41:47
URL: http://rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0