31 Juli -17 Mickans födelsedag

Idag fyller min äldsta dotter Mikaela år,
och det här är ett av henne födelsedagskort.
 
 
Mönstrade papper från Maja Design.
Grattis är utstansat med die från Roxstamps.
 
 
Motivet är en gummistämpel från Magnolia.
Färgläggning med copicpennor.
 
Hud: E11-21-00-000
Hår: E50-42-43
Klänning: R81-83-RV000
Skugga: T1-2-3
 
 
Motivet är utstansat med dies från Aliexpress.
Använde samma fast en storlek större på det rosa bakom.
Gillar att det finns många olika storlekar.
Även tagsen är stansade med samma dies-set.
Glitter runt kanterna, Stickles Star Dust.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Så sött! Det måste dottern blivit riktigt glad för =) Kram

2017-07-31 @ 19:05:36
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie

även din fina dotter, Grattis en dag i efterskott,Mickan. Idag är det jag som har ett födelsedagsbarn, Jozzan blir 14 år idag. Men hon har inte samma tur för hon får inte någon Magnoliatjej eller kort. Men hon hade också älskat detta kort, precis som jag gör. En liten P!nk om vi säger så...
Nu har vår hund tjatat om att få gå ut och hon brukar inte göra det så jag får lov att ta henne en vända. Jag får träna på att göra söta rosetter, dom får du till så bra. Kraam

2017-08-01 @ 09:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0