29 Juli -17 With love

När jag och mamma och pappa var ner till Pysselskafferiet
för ett par veckor sedan, köpte jag en fin stämpel
jag tänkte jag skulle kunna använda på mina kort.
"For you, with love handmade"
Till detta kort använde jag den, och den passade bra på tagen.
 
 
Mönstrat papper från Maja Design,
motivstämpel från Magnolia.
 
 
Motivet är färglagt med copicpennor.
Dessa använde jag:
 
Hud: E13-11-21-00-000, R21
Hår: E37-35-33-31
Skor: W5-3-2-1
Strumpor: C2-1
T-shirt: C1
Byxor & rosetter: B97-95-93-91
♥ R46
Skugga: E30-31-33
 
Runt motivet har jag använt en die från Aliexpress
för att få det att se ut som ett frimärke.
Den med x är också därifrån.
 
 
Närbild på fina stämpeln från Pysselskafferiet.
 
 
Utstansade blad(Creative expressions)
och en snurrblomma tillsammans med
några andra blommor.
Glitterstickles runt kanterna, Platinum.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Där står hon lika bestämd som på fejjan och verkar inte det minsta sur, men jag lägger ner mina retstickefasoner för nu har jag ju sett hela hennes bild, hennes bakgrund och tänker att nej. Jag måste vara snäll mot de som är mindre. Sockersöt är hon också så det går liksom inte att låta bli att beröras av hennes fina sidor, hennes snygga kläder, den vackra trädgården med de vackra blommorona i tricolorens färger, oui oui Mms.

No parleur francais, en peu, en peu!

Svar: Asgarv, du är bara BÄST på att skriva kommentarer!!! Love you <3
Åsa/asamia

2017-07-30 @ 21:09:29
Postat av: Maria

Helt underbart kort och den stämpeln har verkligen attityd, på ett bra sätt =) kram

2017-07-31 @ 19:07:14
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0