28 Januari -17 Härlig stämpel från Nilla

SkaparKällarn på Facebook har precis
släppt nya fina digitala stämplar.
Jag blev nästan kär ♥ .....i flera av de fina töserna
som Nilla ritat den här gången.
Blev ett kort direkt med en av dem.
 
Kikade på Lisas video live i Copic Sverige på FB
i torsdags kväll, och det var massa inspiration
och väldigt trevligt.
 
 
Jag inspirerades av Lisas enkla sätt att måla där på slutet.
Jag har ju testat det innan, men nu fick jag ny lust att testa igen.
Gå med i gruppen om du vill se hennes video, den finns där nu med.
 
 
Jag har använt följande copic:
Hud: E11,21,00,000
Hår: E51,42,44
Grönt: YG97,93,91,BG90
Rött: R59
Prickar runt: W1,2, BG90, YG95,91
 
 
Jag gjorde ett rätt enkelt kort med saker jag hade framme på
pysselbordet. Några vimplar som jag klippte ur mönstrade papper,
några blommor och ett utstansat ord som låg där färdigt.
Dien jag använt till texten är köpt på Aliexpress, tror jag.
Satte en liten rhinestone över i:et.
Glitterlim runt kanten av motivet och i snurrblommorna.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Det var liksom lite Adam och Eva-stuk på den här tjejen. duktig som vanligt i färgläggning och sen är du ju då min favorit i att lägga lagom mycket dekos på korten, jag tränar, jag tränar. Kraaam

2017-01-28 @ 21:10:27
Postat av: Maria

Kul med de fina vimplarna i olika papper/mönster och fint med de lite annorlunda, lite kantiga stämplarna =) kram

2017-01-29 @ 20:10:31
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Läckert kort med alla vimplarna och söt stämpel:)Du gör alltid så vackra blomdekorationer:))

kramizar Marie

2017-02-09 @ 19:46:48
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0