26 Januari -17 Rosa och grönt med blommor

Jag hittade en grupp där man fick
ta del av gratis digitala stämplar,
du hittar den på Facebook.
Roses digitala freebiestämplar
 
I gruppen fann jag en söt stämpel
som jag ville göra ett kort av.
 
 
Så här blev resultatet.
Mönstrade papper från My Minds Eye.
Glitter runt kanterna med Stickles Platinum.
 
 
 
Jag har skrivit ut digisen på colour copy-papper 200g.
Färglagt med copicpennor.
Glittrat med Gelly roll clear star-penna.
Dessa copic har jag använt:
Hud: E11,21,00,000, R21
Hår: E51,35,42
Kanin: W2,1,0, RV10,000
Klänning: RV10,000
Gunga: E70,71,74
Skugga: T1,0
 
Runt motivet har jag stansat med dies från CC Design.
 
 
 
I kanten en liten text utstansad med en die från Wish.
Blommor, och kvistar som jag stansat ut med en punch.
 
Det är svårt att fota så det blir bra på vintern,
jag är nästan alltid på jobbet när det är dagsljus,
så det blir skuggor och konstiga färger på fotona.
Till våren blir det bättre foton igen, så håll ut ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åhh, vad jag längta till våren när jag ser ditt kort, vilka härliga färger.

2017-01-26 @ 07:14:28
URL: http://mariasmix.se
Postat av: Camilla

Åh, sååå fint! Jättesött motiv, vilka du har många av:) Snyggt papper i fina vårfärger!
Kram och må så gott!

2017-01-26 @ 12:57:24
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: Maria

Så fin stämpel, förstår att du fastnade för den =) Nu har jag signat upp mig för Elsabeth Bells nyhetsbrev, och kollat inte lite av stämplarna. Hittade genast en jag blev väldigt förtjust i, de är ju jättefint ritade! Måste kolla in fler och köpa någon =) Tack för tipset och hjälpen med att se länken ;) kram

2017-01-26 @ 17:06:43
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Så gulligt kort med en söt stämpel:) Härliga papper och blomdekorationer:))
Ja nu längtar jag jätte mycket till våren!!

Må så gott
Kramizar Marie

2017-02-09 @ 19:30:56
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0