11 Februari -17 Lovely

Jag målar och målar.....
älskar att se de svartvita motiven komma fram och bli mer levande.
Visst är det konstigt att det blir sån skillnad.
 
 
Idag ett kort med digitalt motiv från Mo manning
och mönstrat papper från Maja Design.
Love är en die från Heidi Swapp som egentligen är lovely,
men jag har klippt bort den sista stavelsen.
 
 
Motivet heter Heart you
och jag har beskurit det lite och skrivit ut det 
på min laserskrivare Samsung clp-365
Jag har färglagt med copicpennor.
Hud: E13-11-00-000
Hår: E51-42-44
Tröja: W1-2
♥ RV10-000
Skugga: T1-2
Runt motivet har jag lagt en kant av glitterlim.
Motivet och fotomattorna är utstansade med dies från
Memory Box & Spellbinders.
 
 
 
Närbild på ordet.
Nät bakom motivet.
 
 
I blommorna har jag satt fast rosa ståltråd som jag format
till ett hjärta.
Rosa utstansade blad bakom blommorna.
Glitterlim även runt kanten av kortet.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Denna stämpeln är ju helt underbar, så söt! Så fint kort, som vanligt =) Ha en fin helg! Kram

2017-02-11 @ 11:58:49
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Men så snyggt du har färglagt, du är sååå duktig:))
Vackra papper, dies och dekorationer:)
Det lilla ståltrådshjärtat blev så fint också:)

Må så gott
Kramizar Marie

2017-02-12 @ 14:22:48
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0