1 Februari -17 With love

Snart är det Alla ♥ dag,
och det är bra att ha några kort på lager till dess.
 
 
Här har jag använt mönstrade papper från Maja Design
och ett digitalt motiv från SkaparKällarn.
 
With love är gjort med en die från Aliexpress.
Hjärtat i rosa är gjort med en die från Tim Holtz.
De små fjärilarna är stansade med en punch från Martha Stewart.
 
I kanten har jag stansat med en EK Sucesspunch som heter Arrow,
men jag tycker de ser ut som små ♥.
De kopplade ringarna är stansade med en die från Crealies.
 
 
 
Motivet är en digital stämpel från Skapar Källarn.
Färgläggning med copic sketch.
Hud: E11,21,00,000
Hår: E51,42,43,44
Klänning: RV95,93,91
♥ RV99
 
Runt motivet har jag använt
dies från Memory Box, den heter Pinpiont.
 
 
Vimplarna har jag klippt för hand.
Rosorna har jag satt fast med limpistol från ICA Maxi.
Tycker den är suverän. Den blir snabbt varm och har en smal metallpip
som ger lagom mycket lim åt gången.
Går även att använda en stund när man dragit ur sladden,
vilket gör att man inte måste ha uttag där man sitter.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ännu ett fint kort! Tycker hjärtat är jätte läckert:)
Kram

2017-02-01 @ 08:42:21
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie

Åh, det där hjärtat *ser kärleksfullt på det* det vart underbart så där. Matchande ringar i andra hörnan.Gillade också den smala udden. Sen brunt och rosa, det är ju bara ett vinnarkoncept, även om det inte är ett tävlingsbidrag.

Kram

2017-02-01 @ 10:36:06
Postat av: Maria

Jättefint som helhet! Cool stämpel, läckert med det stora trådhjärtat och bubbelcirklarna =) Läckert! kram

2017-02-01 @ 20:15:13
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0