9 Augusti -17 Bröllopskort

 
Jag har fått många beställnigar på bröllopskort
i sommar, och det är jätteroligt att alla har sina önskemål
om detaljer, motiv och färger.
Det här kortet har min fd kollega beställt till sin syster
som gifte sig i helgen.
 
 
Motivet är en digital stämpel från Wee stamps.
Färglagd med copicpennor.
 
 
Texterna är utskrivna på datorn.
Bakom motivet har jag använt en die från CC Design
för att få den uddiga kanten.
Runt själva motivet har jag använt en annan die som ger stygn.
Mönstrat papper från Maja Design.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Ännu ett fint färgstämt kort. Ljuvligt och snyggt både med papper, motiv och dekorationer. Så kul att få vara mottagare till detta kort :) /bibbi

2017-08-09 @ 13:00:34
URL: http://kortfonstret.blogspot.se
Postat av: Ann-Marie

Snacka om ljuv romantik, jag förstår att många vill få korten gjorda av dej, mästarinna på färgläggning, matchar pappren som ingen annan och de är alltid personliga!

Jag hoppas paret får en härlig framtid tillsammans

Kram

2017-08-09 @ 13:31:23
Postat av: Maria

Åh, detta kortet gillar jag verkligen! Det är så sött och romantiskt och så är ju stämpeln helt underbar. Hoppas du haft en skön sommar =) kram

2017-08-10 @ 20:41:46
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0