25 Augusti -17 Kanin med morot

Kaninen med moroten är en digital stämpel
som Pernilla ritat.
Du hittar hennes fina digitala stämplar på 
Facebook, hennes sida heter 
Måla med P.NilssonDesign
 
 
Mönsterpapperna har jag fått av min mamma,
så märket vet jag tyvärr inte.
 
 
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E11-21-00
Hår: E55-53
Morot: YR04-02-000
Blasten: YG95-93-91
Kaninöron: RV10-000
Kläder: C2-1-0
Skugga: E33-31-30
 
Kanten under motivet är utstansad med en vågig fint die
som jag köpt hos Aliexpress.
Runt kanten av motivet har jag lagt en smal sträng
glitterlim, Stickles Platinum.
 
 
I hörnet har jag satt några blommor och en organzarosett
tillsammans med en swirl i ljust grönt som jag stansat ut,
dien är av märket Creative expression.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt kort, med lite höstkänsla nästan. Får iaf mig att tänka på när alla löven börjar skifta färg =) kram

2017-08-30 @ 19:40:32
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0