16 Augusti -17 CC Design

 
Ett kort med mönstrade papper från Maja Design.
 
 
 
Motivet är en gummistämpel från CC Design
som jag köpt från Dies to die for i England.
 
Färgläggning med copic.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E44-43-42-50
Klänning: R22-21-20
Skor: E71-70-41
Skugga: E33-31-30
 
 
 
Tagsen har jag stansat ut med dies från Aliexpress.
Alla kanter på papperna är skrapade med en sax.
Lilla poststämpeln i kanten är från Kort & Godt.
♥ är utstansat med en die från Gummiapan.
De har flera olika små hjärtan som är väldigt fina.
 
 
 
Några blommor och en rosett av organzaband.
Snurrblomman har jag gjort själv.
Du kan se hur jag gör HÄR
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Den stämpeln är verkligen söt och du har färglagt den så fint =) Härliga färger! Kram

2017-08-16 @ 20:09:18
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie

Hon är ju för söt alltså, och underbart sällskap, kan luta sej och vila en stund mot de fina tagsen, eller de blir lite som en trapp om hon blir trött i benen och vill vila. Men du har gett henne så vackra och färgmässigt underbara förhållanden. Lite vackra blommor att se på och njuta av doften. Går tillbaks mot FB men vänder mej om och njuter lite till av det vackra kortet. Du gör så fina kort i härliga färgkombinationer. En ren fröjd att komma in och få inspiration.

Kram

2017-08-16 @ 23:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0