15 Augusti -17 Färglagt med distresser

 
Sjömansflickan får pryda dagens kort.
Mönstrade papper från Maja Design.
Glitterstickles runt kanterna.
 
 
Motivet är en gummistämpel från hÄnglar & stÄnglar.
Tyvärr har de lagt ner, så det går knappt att få tag i stämplarna
annat än begagnat.
Jag har färglagt henne med distresspennor på akvarellpapper.
 
 
Några blommor och ett par veteax som jag stansat ut med
dies från Cherry Lynn Design.
Köpta hos Helihak.
 
 
Lilla ♥ i hörnet är stansat med en die från Gummiapan.
Vimpeln har jag klippt på fri hand.
Bakom motivet sitter en vågig kant som jag stansat ut
med die från CC Design, som jag köpt hos
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Skepp ohoj, Tilda, kan du läsa sjökortet så vi kommer till skatten?

Nåväl, medan du löser problemet kikar jag i kikaren på allt det fina du pyntat ditt skepp med, det vackra blommorna i tjusiga marina färger och jag lovar dej, jag glömmer inte dej, Åsa. Fantastiskt vackert kort!

Kram

2017-08-15 @ 14:30:55
Postat av: Maria

Det är synd att de lagt ned, för de har gjort många fina stämplar. Denna bland andra. Kul att färglägga med distresser, lite annat än med Copic-pennorna =) kram

2017-08-16 @ 20:10:41
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0