7 April -17 Digital klippdocka

 
Kort i turkosa färger med mönstrade papper från MME.
Runt kanterna har jag använt Stickles Star Dust.
Trästjärnorna har jag köpt från Aliexpress.
 
 
Motivet är en digital klippdocka, Lula.
Man maskar ihop delarna man vill använda, på datorn.
Här har jag använt underbyxor och vingar
tillsammans med flickan.
Motivet kommer från Mo Manning
 
Färgläggning med copic.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E50-51-53-55
Vingar och byxor: BG01-00-000
Skugga: C1-2-3
 
Glittereffekt i motivet med pennan
Sakura Gelly roll, clear star #700.
 
 
Kanten med snurrblomma och klippt vimpel.
Ovanför motivet har jag satt två olika storlekar av tags.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Men du då, såå sööööt. Rackarns jag kommer ju bli utfattig när jag får pengar så många stämplar som du visat och som jag vill ha och sen antar jag att det finns ännu fler jag vill ha, lovar att nämna dej som min inspirationskälla till deras stämplar.

Du sitter där med ett tomt kort, sen börjar du och det liksom bara klistras lite här letas blommor där och bläddras bland lite papper och vips så är det där framför en, lika enkelt som att fylla på ett glasvatten ser det ut och jag tänker; "är det så?" försöker och näe inte alls detsamma. Fast till sist inser jag att det är faktiskt inte så det måste vara, MEN skulle jag inte kunna få lyckas göra det en enda gång? Ja,ja det kanske händer, du vet "plötsligt händer det!"

Hoppas du får en skön helg! Kram

2017-04-07 @ 10:02:52
Postat av: Maria

Vilken smart idé med en digital klippdocka, det har jag inte sett förut =) Söt liten flicka med och så fint färglagt. Härligt med turkosa toner och så fina stjärnor du fyndat =) kram

2017-04-08 @ 11:04:11
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0