23 April -17 Fjärilar

Igår träffades vi i min lokal och scrappade hela dagen,
sju andra tjejer och jag.
En mysig dag med mycket skratt och inspiration.
Älskar dessa små träffar med nära vännerna.
 
 
Det blev ett kort i blått med små fjärilar.
Fjärilarna är utstansade med en punch från Martha Stewart.
Mönstrade papper från Majas block i rött, grönt, brunt och blått.
Jag använde de bruna och blå nyanserna.
Fick låna en fin punch från Stampin´up av Lotta,
som jag gjorde fina tags med. Använde en av dem här.
Det är synd att det inte går att få tag i de puncharna här i Sverige.
 
 
Motivet är färglagt med copic.
Hud: E11-21-00-000
Hår: E51-53-55-57
Blå kläder: B97-95-93-91
♥ R81, RV000
Skugga: T1-2
 
 
Hjärtat bakom motivet är gjort med en die från Kina.
Lilla prickiga hjärtat är stansat med en die från Cutlebug.
Kanten runt motivet är stansad med dies från CC Design.
Jag har köpt dem hos Engströms i Avesta.
Runt kanterna har jag lagt smala strängar
av Stickles, Star Dust.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Så söt stämpel! Fint med hjärtat hon håller. Och så snygga ramar runt motivet, kanten får mig att tänka på kex =) Kram

2017-04-29 @ 10:44:29
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0